Wednesday, 6 July 2011

SEMUANYA KERANA MU..

mase aku taip hurup mule2 entri ni iaitu urup "m" jam kat pc aku dah pukul 1.06 pm..time lunch la weh..aku cdg nak turun li makanan kat kafe..tp rasenyek cam kene beratur panjang jek..terus aku batalkan niat suci murni utk perut itu..lgpun kwn opis aku kate..ade mknan kat opis..sb ade meeting..:) kalo aku lapo gak terpakse la aku selongkar pantri carik megi..huhuii..

arini aku tak banyak kije..rase cam boring plak..semalam berbengkel 1 ari..walaupon boring tp best sb mase aku terluang dgn bende2 berpekdah...tak le cm arini..tp kalo keje dtg kang..2,3 longgok lak nak kene siapkan dlm 1 mase...terpakse la menukarkan diri ku ini kepada robot transformers. tp aku nak jadik bumblebee jek tau..

byk keje ke..tak ke..tu mmg dh lumrah..kalo memanjang byk kije smpai skru otak sket lagi nak tertanggal..merbahayekan kesihatan gak kan..actually aku suke ngan kije aku skg..syukur Alhamdulillah..kawan2 opis pon best2..sporting..kdg2 jadik katun.i likeeee...aku suke something yg leh wat aku ketawe sambil gelak..hahaha..sape yg tak suke kan..ketawe tandenye kt takde masalah berat..kalo ade masalah berat..usahkan ketawe..senyum pon lum tentu.. 

ermm...papepun..ape yg aku ade skg..sumenye keranaMu Allah..Engkau yg memberi..dan engkau jugak boleh menarik semula..semoge aku sentiase sedar dan waras tentang sume tu walaupon pedang dh betol2 kat leher aku untuk disembelih..

aku nak gi makan lah..lapo tahap manusia dah nih..nanti bile aku boring smbung ar lik..
sekian terima kasih. (^,^)

No comments:

Post a Comment