Wednesday 6 July 2011

Kerana saya seorang MUSLIM~~Assalamualaikum w.b,t :)

Hari nie 7 Julai 2011..ari rabu bersamaan 7 Sha'ban 1432 Hijrah..jam 10.00 pagi di opis..hehehhhee..(nampak ngat mengular ngn bende len) :p..aku sengaje create 1 blog khusus untuk cite2 kehidupan aku ngn ape yg berlaku di sekeliling yg aku nmpak ngan mate kasar aku yg kdg2 rabun..kdg2 clear nih..tp Alhamdulillah cantik lagi..hikhik..just to sharing the knowledge or transfer de knowledge coz sharing is caring..:) 

Setakat kehidupan aku dari aku celikkan mate subuh td smpai skg nih..cite2 kehidupan baru aku arini cm bese2 jek..bangun pg..mandi..smbhyg..siap2 nak gi opis..siap2kan anak..kemas katil..dan  kemas ape2 jek yg aku nmpak berterabur..coz aku tak suke kesepahan kerana ia mengundang kestressan..hahaha..ayat power mase aku gi melawat planet apekebende ntah dulu...:p 
So..4 de starting..aku nak ucapkan WELCOME to the world of Blogger utk diri ini.. semoge aku berjaye menulis..errr..menaip mcm2 cite dlm blog aku nih..maybe ia cite seram..cite serius..cite sedey2 smpai kuar air idung..cite suspen cm cite transformers..dan paling aku suke cite katun..:p 

ok lah..maleh dh nak taip..blog ni aku tak war2 kan kat seluruh dunia..sb aku x suke glamer..nanti tak leh shuping bj murah2 bile dh glemer..hahahhaa..sape yg jumpe blog ni..kire tu nasib dorg la..maybe dah tertulis perjalanan jari2 dorang utk ari tu tuhan dh tentukan utk klik blog nih...yelah..sesungguhnye ATURAN ALLAH ADALAH YG TERINDAH..:))))

Wallahualam Bissawab (-_-)


No comments:

Post a Comment